loading...
فقط اندورید
DJ بازدید : 4 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Captain Cat v1.0

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Captain Cat از یک خواب طولانی بیدار شده و اکنون گرسنه است . او برای پر کردن شکم خود به ماهی احتیاج دارد . او با یک ظرف منتظر ماهی نیست و یا انتظار ندارد کسی یک ماهی به او هدیه بدهد بلکه او عاشق ماهی های تازه است . خودتان را برای یک سفر هیجانی آماده کنید . قلاب خود را برداشته و در اعماق دریاها و اقیانوس ها ماهی بگیرید و آن ها را تازه تازه بخورید . وجود شخصیت های کارتونی و گرافیکی ، ماهی های عجیب و غریب و جمع آوری سکه های متعدد از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شوند . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۷۵ مرحله چالش انگیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود گرافیک کارتونی و هیجانی

جمع آوری سکه های متعدد

وجود شخصیت های کارتونی

گیم پلی چالش انگیز


DJ بازدید : 10 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 bball

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا شما هم از انجام بازی هایی نظیر سنگ مرمر و گوی و میدان لذت می برید ؟ دوست دارید تا یک گیم پلی متفاوت را تجربه کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که حتما BBall را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید . این بازی شامل ۲۵ مرحله چالش انگیز بوده که مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک با کیفیت ، جلوه های صوتی بی نظیر ، مراحل هیجان انگیز و رتبه بندی آنلاین اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از دستگاه های قدیمی تر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود کیفیت بازی

DJ بازدید : 4 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Secret of the Magic Crystals

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در بازی Secret of the Magic Crystals  شما وظیفه مدیریت یک مزرعه پرورش اسب را بر عهده دارید . شما بایستی نژادهای مختلف اسب نظیر اسب بالدار ، اسب شاخدار و اسب های شیطانی را پروش داده و آن ها را رام کنید . توجه داشته باشید که این بازی به صورت کامل از زبان های انگلیسی، آلمانی ، فرانسوی، اسپانیایی پشتیبانی می کند . به اسب های خود آموزش بدهید و ماموریت ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ماموریت ها و دستاوردهای متعدد اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

گرافیک فانتزی و بسیار خوب

وجود دستاوردهای مختلف

وجود سحر و جادو در بازی

رام کردن اسب ها

DJ بازدید : 4 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Solitaire MegaPack

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Table Top Racing یک بازی کلاسیک و پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر به کارت بازی علاقه مند هستید مطمئنا این بازی می تواند شما را شگفت زده کند . توجه داشته باشید که رابط کاربری این بازی فوق العاده شیک و کاربر پسند می باشد . مجموعه ای از بهترین و مشهورترین بازی های کارتی را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . لازم به ذکر است که آیتم های متعددی در این بازی وجود داشته که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده نمایید . 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن بازی خرس رودخانه

اضافه شدن بازی مونت کارلو

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن بازی Nestor

ارائه با رابط کاربری جدید

DJ بازدید : 4 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Rabbids Big Bang v1.1.0

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مسیر راه کهکشان راه شیری را فراموش کرده ام ! در بازی Rabbids Big Bang شما وظیفه هدایت یک خرگوش دوست داشتنی را بر عهده دارید . این خرگوش باید در سیاره های مختلف به کاوش بپردازد و اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری نماید . برای اجرا تنها کافی است به خرگوش ضربه بزنید ، سپس او به سمت سکه هایی که نشانگر راه کهکشان راه شیری هستند ، پرتاب کنید . توجه داشته باشید که بیش از ۱۵۰ ماموریت مختلف در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی ، ژاپنی، چینی ، کره ای، پرتغالی و برزیلی پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

پرتاب خرگوش به کهکشان راه شیری

وجود ۱۵۰ ماموریت فضایی

کاوش در کهکشان ها

گرافیک بسیار عالی

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ۱۵ ماموریت جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

DJ بازدید : 8 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Daredevil Rider FULL

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تنها رانندگان شجاع می توانند این بازی را انجام دهند ! در بازی Daredevil Rider FULL شما بایستی  سوار بر موتور خود شده و سپس مراحل را پشت سر بگذارید . در طول مسیر با موانع متعدد و بی شماری رو به رو خواهید شد که باید از تمامی آن ها عبور کنید . دقت داشته باشید که موانع مختلفی نظیر کامیون ، هواپیما و ماشین در این بازی وجود داشته که نباید با آن ها برخورد کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا در طول مسیر سکه های متعددی را جمع آوری نمایید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجان انگیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

جمع آوری سکه های متعدد

وجود ۸۰ مرحله هیجان انگیز

عبور از موانع بی شمار

رقابت با سایر دوستان

کشف مراحل جدید

DJ بازدید : 6 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

dhoom

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Dhoom:3 The Game شما باید یک موتور را انتخاب نموده و سپس یک رقابت را آغاز کنید . با استفاده از سنسور مجاورت گوشی این امکان را خواهید داشت تا موتور خود را کنترل نمایید . دقت داشته باشید که در هر مرحله امتیازات متعددی به شما داده می شود . سرعت خود را با نیترو زدن افزایش دهید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا موتور مورد نظر خود را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی بسیار هیجانی می باشد .

ویژگی های اصلی:

هیجان بسیار بالای بازی

گیم پلی بسیار عالی

امکان ارتقا موتور ها

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 2,229
  • کدهای اختصاصی