loading...
فقط اندورید
DJ بازدید : 13 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Simple Unrar

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Simple Unrar  یک ابزار ساده، اما قدرتمند جهت استخراج فایل ها از حالت RAR می باشد. اگر فایلی از اینترنت دریافت کرده اید و پسوند آن RAR می باشد، این نرم افزار به کارتان می آید. تنهای کافی است وارد نرم افزار شده و فایل را انتخاب کنید، سپس فایل مورد نظر از حالت RAR خارج می شود. قابل توجه است که امتیاز این نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی ۴٫۷ است

ویژگی های اصلی:

استخراج فایل های RAR

نمایش اطلاعات فایل RAR

استخراج فایل در پوشه

قابلیت جستجو در نرم افزار

نگاه داری فایل های خراب

DJ بازدید : 7 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Sun-Surveyor

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Sun Surveyor این امکان را به شما می دهد تا به آسانی موقعیت ماه و خورشید را مشاهده کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا اطلاعات جامعی درباره ماه و خورشید کسب کرده و سپس اوقات شرعی را مشاهده کنید . دقت داشته باشید که یک قطب نمای سه بعدی در این برنامه موجود بوده که می توانید از آن استفاده کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان نمایش زمان طلوع و غروب خورشید ، مشاهده موقعیت ماه و وجود چندین ابزارک مختلف اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

اندازه گیری ارتفاع از سطح آب های آزاد

نمایش موقعیت دقیق ماه و خورشید

نمایش اطلاعات مربوط به خورشید

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

به روز رسانی ترجمه ها

بهبود عملکرد برنامه

DJ بازدید : 15 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Kiwix-(Offline-Wikipedia)

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

بی شک ویکی پدیا بزرگترین دانشنامه ای است که در دنیای دیجیتال وجود دارد و به دلیل ماهیت خود توانسته تقریبا تمامی موضوعاتی که افراد مختلف به اطلاعات آنها نیازمند هستند را پوشش دهند . اگر شما نیز از ویکی پدیا به عنوان یکی از اصلی ترین منابع خود برای دریافت اطلاعات استفاده می کنید بی شک یکی از بزرگترین مشکلات آن را نیاز به اینترنت یافته اید .

اپلیکیشن بسیار کاربردی Kiwix به شما کمک می کند بتوانید از اکثر مقاله های موجود در ویکی پدیا به صورت آفلاین بر روی اندروید خود استفاده کنید . تنها کافیست پس از نصب فایل APK و دانلود نمودن محتوای مقاله ها که در قالب یک فایل ZIM گردآوری شده اند به سادگی به آنها دسترسی پیدا نمایید . شما خواهید توانست دیتای این برنامه را بر روی حافظه داخلی و یا جانبی دستگاه خود قرار داده و با باز نمودن آن توسط اپلیکیشن از محتوا بهره جویید .

اندرویدها نسخه آفلاین این دانشنامه سترگ به زبان پارسی را که شامل ده ها هزار مقاله می باشد بنا به درخواست کاربران برای دانلود رایگان قرار داده است .


DJ بازدید : 6 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Star Chart

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با نرم افزار Star Chart  می توانید یک نقشه آسمان مجازی در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید. از گوشی خود می توانید به راحتی تمام چیزی که در آسمان وجود دارد را مشاهده کنید. این نرم افزار، می تواند ستاره ها را برای شما بیابد. با استفاده از فناوری GPS،همه چیز آسان می گردد. این نرم افزار، موقعیت دقیق هر ستاره و سیاره را به شما نشان می دهد. لازم به ذکر است که در این نرم افزار، ۵۰۰۰ ستاره قابل مشاهده است. همچنین قابل توجه است که بیش از ۸۸ صورت فلکی در دسترس می باشد

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن بیش از ۵۰۰۰ ستاره

قابلیت زوم به صورت حرفه ای و سه بعدی

تنظیم دستی برای پیدا کردن ستاره مورد نظر

قابل نصب بر روی مموری کارت

اشاره، بدون نیاز به حرکت

نمایش ۸۸ صورت فلکی

 

تغییرات نسخه اخیر:

به اشتراک گذاری عکس ها در شبکه های اجتماعی

اکتشاف بسیاری از قمر های سیاره مریخ، مشتری و زحل

رابط کاربری بهبود یافته

DJ بازدید : 13 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Orrery

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

فقط  بنشینید و سیارات منظومه خورشیدی را که در مداری معین در حال چرخش به دور ستاره خود هستند تماشا کنید . Orrery برنامه بسیار جالبی است که می تواند ۸ سیاره منظومه ای که در آن قرار داریم را برایتان در محیطی جذاب و البته با بهره گیری از موزیک پشت زمینه زیبا به نمایش گذاشته و شگفتی های ساخت پروردگار گیتی را به نمایش بگذارد .

ویژگی ها :
- چرخش سیاره ها در مدار خود با نسبت سرعت های واقعی
- نمایش زیبای سیاره های گازی
- بهره گیری از اطلاعات موجود در ویکی پدیا
- و …

DJ بازدید : 3 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Math-Helper

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

ریاضی به باور بسیاری از علم آموزان سخت ترین درسی است که باید آن را بگذرانند حال آنکه اگر به روش های رسیدن به جواب آگاه شوند این سختی جای خود را به شیرینی وصف ناپذیر حل سوال ها خواهد داد . برنامه های زیادی به منظور بدست آوردن جواب مسئله های پیچیده ریاضی طراحی گردیده اند اما کمتر اپلیکیشنی را می توان پیدا کرد که تنها جواب ، بلکه راه بدست آوردن آن را نیز به شما نشان دهد !
Math Helper نام نرم افزاری است که با بهره گیری از آن خواهید توانست به سادگی مساله های ریاضی را که فکر می کنید پیچیده هستند حل نموده و راه حلش را نیز متوجه شوید . ماتریس ها ، احتمالات ، آمار ، دنباله ها ، بردارها و معادلات خطی از جمله سوالاتی هستند که می توانید جواب هایشان را به سادگی از طریق این برنامه متوجه شوید .

DJ بازدید : 13 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Soviet-Military-Maps-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نقشهٔ توپوگرافی، نقشه‌ای است که برای نمایاندن ویژگی‌های فیزیکی سطح زمین به کار می‌رود. این نقشه‌ها در مقیاس‌های بزرگ و کوچک می‌باشند و در مطالعات زمین‌شناسی به دلیل داشتن اطلاعات فواصل افقی یا ارتفاع عمودی بسیار به کار می‌روند [ویکی پدیا] .

Soviet Military Maps Pro یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید است که می تواند نقشه های توپوگرافی را به اندروید آورده و برای استفاده شما فراهم سازد . اگر می خواهید به سفرهای اکتشافی بروید یا قصد دارید با خودروی خود به مکان های ناشناخته پای بگذارید قطعا داشتن نقشه ای که تمامی ناهمواری های پیش رویتان را به نمایش در آورد بسیار مهم می نماید و داشتن این اپلیکیشن قادر است تمامی نیازهای شما در این زمینه را برطرف سازد .

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 68
  • بازدید سال : 76
  • بازدید کلی : 2,238
  • کدهای اختصاصی