loading...
فقط اندورید
DJ بازدید : 5 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (2)

Electrical-Tools

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 نرم افزار Electrical Tools Pro شامل سه ابزار مفید و کاربردی برق ، ماشین حساب برق  و مدار الکتریکی فرمول های برق می باشد . ماشین حساب برق این امکان را به شما می دهد تا به آسانی برق مصرفی خود را محاسبه کنید . از این پس در سریع ترین زمان ممکن بار الکتریکی ، مقاومت الکتریکی و جریان الکتریکی را محاسبه  کنید . با استفاده از فرمول های برق قادر خواهید بود تا این فرمول ها را مشاهده کنید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه ها برای خانه ، مدرسه و محل کار می باشد

DJ بازدید : 7 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

CalcTape Smart Calculator

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا یک ماشین حساب حرفه ای به نام CalcTape Smart Calculator را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده این ماشین حساب ، می توانید به آسانی محاسبات خود را انجام دهید . یکی از قابلیت های اصلی این برنامه که آن را از سایر رقبا مجزا می کند این است که به شما این امکان را می دهد تا محاسبقات قبلی را خود را تغییر داده و آن ها را ویرایش کنید . لازم به ذکر است که این ماشین حساب ، انقلابی نوین در ماشین حساب های جیبی می باشد .

ویژگی های اصلی :

امکان ویرایش محاسبات قبلی

ماشین حساب مهندسی

محاسبه آسان اعداد

رابط کاربری شیک

DJ بازدید : 2 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: برای تمامی تلفن های اندروید

- آیا تا به حال در محاسبات ریاضی و فیزیک برای تبدیل واحد به مشکل برخورده اید؟
- آیا برای محاسبه  تبدیل ارز به مشکل برخورده اید؟
نرم افزار خارق العاده Convertor Pro مشکل شما را برطرف می کند. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تبدیل واحد های دشوار ریاضی و فیزیک را به راحتی و در کسری از ثانیه انجام دهید.

واحد های قابل تبدیل در این نرم افزار:

تبدیل نرخ ارز
شتاب
زاویه، هواپیما
منطقه
پهنای باند دیجیتال
پول
ذخیره سازی داده ها
چگالی
انرژی و کار
نیروی
سرعت جریان
فرکانس
اقتصاد سوخت
طول و فاصله
ممان اینرسی
قدرت
فشار
واپاشی رادیو اکتیو
اندازه کفش
سرعت
سرعت و سرعت
پیشوندهای SI
درجه حرارت
مدت زمان
گشتاور
وزن و جرم
حجم
ویژگی های کلیدی این نسخه :
- فعال کردن دکمه های ماشین حساب را در هر دو جهت به طور پیش فرض
- حرکت بر روی دکمه حذف به گوشه بالای سمت راست که دکمه های ماشین حساب را فعال کنید
- اضافه کردن اسموت به عنوان یک واحد طول
- رفع اشکال در تقسیم اجزاء
- رفع خطا در محاسبات مگاوات
- بهبود قالب بندی در اندروید

DJ بازدید : 4 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Easy-Unrar-Unzip-&-zip-premium

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک نرم افزار Easy Unrar Unzip & zip premium می توانید به آسانی فایل های خود را از حالت فشرده خارج کرده و آن را اکسترکت نمایید . تنها کافی است این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نموده و سپس فایل مورد نظر خود را جستجو کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا بر روی فایل های زیپ خود پسورد قرار دهید . توجه داشته باشید که این اپلیکیشن شامل یک مرورگر اختصاصی بوده که این امکان را به شما می دهد تا به راحتی فایل های خود را جستجو نمایید .

ویژگی های اصلی:

استخراج کامل فایل های زیپ

وجود یک مرورگر اختصاصی

پشتیبانی از فایل زیپ و رار

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از پردازنده های اینتل

رفع برخی اشکالات جزئی

DJ بازدید : 11 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

AndroiZip

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

AndroZip™ Pro File Manager یک فایل منیجر قدرتمند است که برای اندروید طراحی گردیده و به شما کمک می کند تا بتوانید به سادگی فایلها ، موزیک ها ، تصاویر و پوشه های خود را به سادگی کامپیوترتان کپی کرده ، انتقال داده ، حذف نموده و یا سازماندهی کنید . این اپلیکیشن با بیش از ۴ میلیون بار دانلود و پشتیبانی از فرمت های ZIP ، RAR ، TAR ، BZIP2 و ۷ZIP با قابلیت بازگشایی آرشیو های رمز دار اکنون یکی از محبوب ترین فایل منیجرهای اندروید است . افزون بر این شما در اختیار داشتن نرم افزار پیش رو می توانید از اپلیکیشن هایی که بر روی اندروید خود نصب نموده اید نسخه پشتیبان تهیه نموده و نیز با بهره گیری از مدیریت وظایف ، میزان منابع مورد استفاده را کاهش دهید

DJ بازدید : 7 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

WinZip - Easily Open Zip Files

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به کمک نرم افزار WinZip – Easily Open Zip Files می توانید به راحتی فایل های زیپ خود را استخراج کنید . این برنامه میلیون ها طرفدار داشته و یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های سیستم عامل  ویندوز بوده است . دقت داشته باشید که این برنامه از فرمت های zip , rar , 7z پشتیبانی کرده و این امکان را به شما می دهد تا فایل های خود را از حالت زیپ خارج کنید . همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر اکسترکت کردن فایل ها قادر خواهید بود تا تصاویر و فایل های متنی خود را نیز مشاهده کنید .

ویژگی های اصلی:

نمایش عکس و تصویر با فرمت jpg, .jpeg, .png, .bmp, .gif

نمایش فایل های متنیdoc, .docx

نمایش فایل های پی دی اف

استخراج آسان فایل زیپ

DJ بازدید : 5 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

7Zipper

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار ۷Zipper این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی فایل های خود مدیریت داشته باشید . به عنوان مثال شما این امکان را خواهید داشت تا عملیات کپی ، چسباندن ، انتقال ، حذف ، تغییر نام ، ایجاد فایل های فشرده و استخراج آن ها را انجام دهید . دقت داشته باشید که این اپلیکیشن به صورت کامل از فرمت های فشرده نظیر zip, alz, egg, tar, tar.gz, tar.bz2, gz, bz2, rar پشتیبانی می کند . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا به سرور اختصاصی FTP متصل شده و سپس فایل های خود را در آن جا آپلود کنید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی کامل از فرمت های zip, alz, egg, tar, tar.gz, tar

پشتیبان گیری از فایل های فشرده

پشتیبانی از اتصال به سرور FTP

ایجاد فایل های فشرده

تغییر سایز تصاویر

DJ بازدید : 13 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Simple Unrar

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Simple Unrar  یک ابزار ساده، اما قدرتمند جهت استخراج فایل ها از حالت RAR می باشد. اگر فایلی از اینترنت دریافت کرده اید و پسوند آن RAR می باشد، این نرم افزار به کارتان می آید. تنهای کافی است وارد نرم افزار شده و فایل را انتخاب کنید، سپس فایل مورد نظر از حالت RAR خارج می شود. قابل توجه است که امتیاز این نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی ۴٫۷ است

ویژگی های اصلی:

استخراج فایل های RAR

نمایش اطلاعات فایل RAR

استخراج فایل در پوشه

قابلیت جستجو در نرم افزار

نگاه داری فایل های خراب

DJ بازدید : 7 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Sun-Surveyor

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Sun Surveyor این امکان را به شما می دهد تا به آسانی موقعیت ماه و خورشید را مشاهده کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا اطلاعات جامعی درباره ماه و خورشید کسب کرده و سپس اوقات شرعی را مشاهده کنید . دقت داشته باشید که یک قطب نمای سه بعدی در این برنامه موجود بوده که می توانید از آن استفاده کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان نمایش زمان طلوع و غروب خورشید ، مشاهده موقعیت ماه و وجود چندین ابزارک مختلف اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

اندازه گیری ارتفاع از سطح آب های آزاد

نمایش موقعیت دقیق ماه و خورشید

نمایش اطلاعات مربوط به خورشید

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

به روز رسانی ترجمه ها

بهبود عملکرد برنامه

DJ بازدید : 14 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Kiwix-(Offline-Wikipedia)

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

بی شک ویکی پدیا بزرگترین دانشنامه ای است که در دنیای دیجیتال وجود دارد و به دلیل ماهیت خود توانسته تقریبا تمامی موضوعاتی که افراد مختلف به اطلاعات آنها نیازمند هستند را پوشش دهند . اگر شما نیز از ویکی پدیا به عنوان یکی از اصلی ترین منابع خود برای دریافت اطلاعات استفاده می کنید بی شک یکی از بزرگترین مشکلات آن را نیاز به اینترنت یافته اید .

اپلیکیشن بسیار کاربردی Kiwix به شما کمک می کند بتوانید از اکثر مقاله های موجود در ویکی پدیا به صورت آفلاین بر روی اندروید خود استفاده کنید . تنها کافیست پس از نصب فایل APK و دانلود نمودن محتوای مقاله ها که در قالب یک فایل ZIM گردآوری شده اند به سادگی به آنها دسترسی پیدا نمایید . شما خواهید توانست دیتای این برنامه را بر روی حافظه داخلی و یا جانبی دستگاه خود قرار داده و با باز نمودن آن توسط اپلیکیشن از محتوا بهره جویید .

اندرویدها نسخه آفلاین این دانشنامه سترگ به زبان پارسی را که شامل ده ها هزار مقاله می باشد بنا به درخواست کاربران برای دانلود رایگان قرار داده است .


DJ بازدید : 6 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Star Chart

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با نرم افزار Star Chart  می توانید یک نقشه آسمان مجازی در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید. از گوشی خود می توانید به راحتی تمام چیزی که در آسمان وجود دارد را مشاهده کنید. این نرم افزار، می تواند ستاره ها را برای شما بیابد. با استفاده از فناوری GPS،همه چیز آسان می گردد. این نرم افزار، موقعیت دقیق هر ستاره و سیاره را به شما نشان می دهد. لازم به ذکر است که در این نرم افزار، ۵۰۰۰ ستاره قابل مشاهده است. همچنین قابل توجه است که بیش از ۸۸ صورت فلکی در دسترس می باشد

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن بیش از ۵۰۰۰ ستاره

قابلیت زوم به صورت حرفه ای و سه بعدی

تنظیم دستی برای پیدا کردن ستاره مورد نظر

قابل نصب بر روی مموری کارت

اشاره، بدون نیاز به حرکت

نمایش ۸۸ صورت فلکی

 

تغییرات نسخه اخیر:

به اشتراک گذاری عکس ها در شبکه های اجتماعی

اکتشاف بسیاری از قمر های سیاره مریخ، مشتری و زحل

رابط کاربری بهبود یافته

DJ بازدید : 13 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Orrery

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

فقط  بنشینید و سیارات منظومه خورشیدی را که در مداری معین در حال چرخش به دور ستاره خود هستند تماشا کنید . Orrery برنامه بسیار جالبی است که می تواند ۸ سیاره منظومه ای که در آن قرار داریم را برایتان در محیطی جذاب و البته با بهره گیری از موزیک پشت زمینه زیبا به نمایش گذاشته و شگفتی های ساخت پروردگار گیتی را به نمایش بگذارد .

ویژگی ها :
- چرخش سیاره ها در مدار خود با نسبت سرعت های واقعی
- نمایش زیبای سیاره های گازی
- بهره گیری از اطلاعات موجود در ویکی پدیا
- و …

DJ بازدید : 3 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Math-Helper

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

ریاضی به باور بسیاری از علم آموزان سخت ترین درسی است که باید آن را بگذرانند حال آنکه اگر به روش های رسیدن به جواب آگاه شوند این سختی جای خود را به شیرینی وصف ناپذیر حل سوال ها خواهد داد . برنامه های زیادی به منظور بدست آوردن جواب مسئله های پیچیده ریاضی طراحی گردیده اند اما کمتر اپلیکیشنی را می توان پیدا کرد که تنها جواب ، بلکه راه بدست آوردن آن را نیز به شما نشان دهد !
Math Helper نام نرم افزاری است که با بهره گیری از آن خواهید توانست به سادگی مساله های ریاضی را که فکر می کنید پیچیده هستند حل نموده و راه حلش را نیز متوجه شوید . ماتریس ها ، احتمالات ، آمار ، دنباله ها ، بردارها و معادلات خطی از جمله سوالاتی هستند که می توانید جواب هایشان را به سادگی از طریق این برنامه متوجه شوید .

DJ بازدید : 13 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Soviet-Military-Maps-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نقشهٔ توپوگرافی، نقشه‌ای است که برای نمایاندن ویژگی‌های فیزیکی سطح زمین به کار می‌رود. این نقشه‌ها در مقیاس‌های بزرگ و کوچک می‌باشند و در مطالعات زمین‌شناسی به دلیل داشتن اطلاعات فواصل افقی یا ارتفاع عمودی بسیار به کار می‌روند [ویکی پدیا] .

Soviet Military Maps Pro یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید است که می تواند نقشه های توپوگرافی را به اندروید آورده و برای استفاده شما فراهم سازد . اگر می خواهید به سفرهای اکتشافی بروید یا قصد دارید با خودروی خود به مکان های ناشناخته پای بگذارید قطعا داشتن نقشه ای که تمامی ناهمواری های پیش رویتان را به نمایش در آورد بسیار مهم می نماید و داشتن این اپلیکیشن قادر است تمامی نیازهای شما در این زمینه را برطرف سازد .

DJ بازدید : 11 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Knight-Storm

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Knight Storm داستان ماجراجویی در قرون وسطی که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد ! در این بازی وظیفه شما به عنوان یک شوالیه این است تا دشمنان خود را نابود کرده و به یک جنگجوی افسانه ای تبدیل شوید . لازم به ذکر است که این بازی با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی ارائه شده که مطمئنا شما را خوشحال خواهد کرد . تمام تلاش خود را به کار برده و با تصرف قلمرو دشمنان قعله های خود را ارتقا دهید . دانلود و استفاده از این بازی که دارای گرافیک خارق العاده ای می باشد را به تمامی کاربران اندروید ها پیشنهاد می کنیم .

ویژگی های اصلی :

در دسترس بودن ماموریت های مختلف

پشتیبانی کامل از تبلت ها

وجود سلاح های قدرتمند

ارائه با گرافیک اچ دی

DJ بازدید : 5 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

TowerMadness 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بیگانگان بازگشته اند و این بار در یک ماموریت جدید قصد دارند گوسفندان شما را بدزدند . اما شما نباید این اجازه را به آن ها بدهید . با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید بایستی بیگانگان را نابود کرده و از گوسفندان خود محافظت نمایید . تمامی این ها در بازی TowerMadness 2 وجود دارند .  توجه داشته باشید که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگار می باشد . بیش از ۱۶ دشمن مختلف در این بازی وجود داشته که باید آن ها را نابود کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت چند نفره انجام داده و با دوستان خود رقابت کنید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن سلاح های گوناگون

وجود ۱۶ دشمن در بازی

رقابت با سایر دوستان

DJ بازدید : 8 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

amoebattle

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

بازی Amoebattle  خودآموز ، باورنکردنی و نوآورانه است . توجه داشته باشید که سرنوشت آینده بیولوژیکی ما در دستان شماست . شما بایستی گروه مبارزاتی خود را برای مقابله با عفونتی که روز به روز در حال گسترش است آماده کرده و به جنگ با آن ها بروید . توجه داشته باشید که که این بازی یکی از بهترین بازی های RTS بوده و پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . لازم به ذکر است که دستاوردهای متعددی در این بازی وجود داشته که در هر مرحله باید آن ها را به دست آورید .

ویژگی های اصلی:

نابود کردن ویروس های ویران کننده

جلوگیری از گسترش ویروس

بسیار زیبا و هیجان انگیز

DJ بازدید : 8 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Second_Earth_

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

جنگ فضایی آغاز شده و Second Earth یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های آنلاین برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما به عنوان یک فرمانده باید از سیاره خود در برابر دیگران دفاع کنید . بیگانگان قصد دارند تا به سیاره دوست داشتنی شما حمله کنند . اما شما نباید این اجازه را به آن ها بدهید . از مردمان خود دفاع کرده و دشمنان را برای همیشه از بین ببرید . منابع مورد نیاز خود را جمع آوری کرده و سیاره مورد نظر خود را بسازید . پس از تاسیس سیاره قادر خواهید بود تا نیروهای نظامی جدیدی را استخدام کنید  و سپس به سایر سیاره ها حمله کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا با دوستان خود و به صورت گروهی این بازی را انجام دهید . توجه داشته باشید که برای اجرای این بازی به اینترنت احتیاج خواهید داشت . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری نمرات در فیسبوک

جمع آوری منابع برای ساخت سیاره

سازگار با تبلت های اندرویدی

نابود کردن سیاره های دیگر

جمع آوری نیروی نظامی

DJ بازدید : 12 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Cosmo-Battles

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Cosmo Battles یک بازی استراتژیکی و تاکتیکی فضایی است که به تازگی برای اندروید ارایه گردیده است . در این بازی شما نقش کاپیتان یک فضاپیما را بر عهده دارید که می بایست از پس دشمنانی که برای نابودی شما می آیند برآیید . از جمله ویژگی های مهم این بازی می توان در اختیار داشتن خط داستانی بسیار زیبا که در محیط های مختلف انجام می پذیرد اشاره نمود . بهره گیری درست از واحد ها و سلاح هایی که در اختیار دارید در کنار استفاده از استعداد ذاتی تان در نبردهای استراتژیک ضامن پیروزی شما خواهد بود .

سایر ویژگی ها :
- بهره گیری از گرافیک سه بعدی
- ۲۰ ماموریت چالشی مختلف
- یادگیری آسان اما حرفه ای شدن دشوار
- ۶ واحد مختلف نیرو
- و …

DJ بازدید : 6 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Dead-Defence

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

تنها کسی که می تواند بشریت را نجات دهد شما هستید ! Dead Defence نام یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . در این بازی شما بایستی در ابتدا تاسیسات دفاعی متعددی را ایجاد کرده و سپس با استفاده از سلاح های مرگبار دشمنان خود را نابود کنید . چند ماه پیش ویروسی پخش شد که سر تا سر جهان را آلوده نمود . اکنون وقت آن رسیده است تا این ویروس را از بین برده و جلوی مرگ و میر را بگیرید . در حال حاضر تعداد محدودی از مردم زنده مانده اند که هرچه سریع تر باید آن ها را نجات دهید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

ارائه با گرافیک بسیار عالی

وجود سلاح های گسترده

توسعه برج های دفاعی

حفاظت از بشریت

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ماموریت های جدید

اضافه شدن دستاوردهای جدید

رفع برخی اشکالات جزئی


DJ بازدید : 8 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

MACE

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

 M.A.C.E. Tower Defense یکی از بازی های جدید ارایه شده در سبک برج دفاعی است که با در اختیار داشتن دشمنان و برج های منحصر به فرد در کنار قابلیت بهره گیری از ارتقا دهنده های مختلف برای افزایش قدرت برج ها تبدیل به یکی از برترین های این رده شده است . داستان بازی در سال ۲۰۵۴ اتفاق می افتد ، جایی که برای اولین بار نیروهای بیگانه پای در زمین گذاشته و قصد نابود آن را دارند و شما می بایست به عنوان یکی از فرماندهان اصلی مقابله با آنها از رسیدن به هدف شوم شان جلوگیری نمایید .از قرار دادن مین در مسیر راه دشمنان و ساخت مناطق الکتریکی برای از بین بردن گروهی آنها غافل نشوید !

DJ بازدید : 12 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 Toy-Defense-3-Fantasy

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Toy Defense 3: Fantasy یک بازی دفاعی است که شما را به دنیایی جادویی خواهد برد ؛ جایی که کمانداران و رزمندگان بی باک به نبرد با دشمنان فریبکار پرداخته و سعی در نابودی آنها دارند .
بیش از ۱۵ میلیون طرفدار در سرتاسر دنیا اکنون در حال انجام این بازی جذاب هستند و شما می توانید جزو اولین نفراتی باشید که سومین نسخه ارایه شده از این گیم جذاب را تجربه می کنند . داستان بازی مربوط به قرن ۱۰ میلادی است و شما می بایست همانند ریچارد شیردل به فرماندهی قلمرو تحت کنترل خود پرداخته و با ساختن نیروهایی قدرتمند و البته بهره گیری از جادوهای متفاوت از قلعه خود در برابر هیولاها و مهاجمین مختلف محافظت نمایید .


DJ بازدید : 13 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

SnowJinks

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به برف بازی علاقه مند هستید بدون شک SnowJinks  می تواند شما را شگفت زده کند ! داستان این بازی به این صورت است که جک و جیل قصد دارند تا از محله خود دفاع کنند . قلدرهای خیابانی در صدد آن هستند تا خانه جک را از بین ببرند . اما شما نباید این اجازه را به آن ها بدهید و باید تمامی آن ها را با گلوله های برفی نابود کنید . توجه داشته باشید که در هر مرحله امتیازات متعددی به شما داده می شود . از خانه خود دفاع کرده و دشمنان را با گلوله های برفی از بین ببرید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

رفع برخی باگ ها

DJ بازدید : 7 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Gene-Effect

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سیستم عامل اندروید روز به روز در حال گسترش بوده و روزانه بازی های جدیدی را روانه بازار می کند . در این پست قصد داریم یکی از بازی های تولید شده برای دیوایس های اندرویدی با نام Gene Effect را به شما عزیزان معرفی نماییم . با کاوش در فضا ، معادن باستانی قدیمی را کشف نموده و در مورد آن ها تحقیق کنید . هنوز یک راز وجود دارد که زندگی انسان را تهدید می کند . شما بایستی این راز را کشف نموده و ماموریت خود را به بهترین صورت ممکن به پایان برسانید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا کشتی مورد نظر خود را ارتقا دهید . جلوه های موسیقی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای طراحی شده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . همچنین لازم به ذکر است که این بازی با سه سطح دشواری مختلفی ارائه شده است که می توانید مطابق با توانایی خود آن ها را انتخاب کنید .

ویژگی های اصلی:

قابلیت ارتقا و سفارشی سازی کشتی ها

گیم پلی کاملا متفاوت و هیجان انگیز

جلوه های موسیقی کاملا حرفه ای

پشتیبانی از کنترل کننده های PS3

محیط تعاملی با تله های خطرناک

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از کنترل کننده های PS3

پشتیبانی کامل از Moga HID

رفع برخی اشکالات جزئی

DJ بازدید : 6 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Hyper_Havoc

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 آیا برای شرکت در مسابقات فضایی آماده اید ؟

Hyper Havoc یک بازی هیجان انگیز و البته بسیار زیباست که شما را به تونل های نجات جها‌ن ، جایی که در آن نه تنها سرعت بلکه دقت در نابود سازی دشمنان نیز برای پیروزی یه اصل محسوب می شود خواهد برد . فضاپیمایی که در اختیار خود دارید را می توان با گذراندن هر مرحله ارتقا داده و آن را برای مبارزه با دشمنان تان آماده تر سازید . کنترلر بازی به شما این امکان را می دهد تا یا با استفاده از شتابسنج دستگاه اقدام به هدایت فضاپیمای خود نمایید و یا با دکمه های لمسی . آیا فکر می کنید امتیازاتی که به دست آورده اید بالا هستند ، پس آنها را در تابلو امتیازات جهانی ثبت کنید !


DJ بازدید : 7 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Counter-Attack2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

دوباره زمان نبرد فرا رسیده است ! تانک ها ،‌ برجک ها و کشتی ها لیزری دشمن که تعداد شان هیچ گاه کم نمی شود در حال تلاش برای متوقف ساختن شما هستند اما این شمایید که با بهره گیری از مهارت های خاص خود در کنترل جنگنده های پیشرفته نه تنها می توانید زنده مانده بلکه تعداد بسیار زیادی از نیروهای دشمن را نیز از بین ببرید . این تنها یک بازی زیبا نیست بلکه یک مسابقه چالشی است ؛ نبردی برای زنده ماندن و کشتن !

از قدرت انگشتان خود برای کنترل کردن سوپر جنگنده تان بهره جسته و از انرژی محدودی که در اختیار دارید تا هر مرحله را به پایان برسانید به خوبی استفاده کنید . هسته های اصلی موجود در بازی Counter Attack2 به طور سنگینی تحت حفاظت هستند ، آیا شما آماده نابود سازی آنها هستید ؟

DJ بازدید : 15 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Violence-Air-Raid

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بازی Violence Air Raid بیش از ۲۰ میلیون طرفدار دارد ! داستان این بازی به این صورت است که تعدادی از بیگانگان از یک سیاره دیگر به سیاره زمین چشم دوخته اند . آن ها قصد دارند با قهرمانان خود به کره زمین حمله کنند . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و بهترین و ماهرترین جنگجویان را انتخاب نموده و سپس دشمنان را از بین ببرید . لازم به ذکر است که این بازی فوق العاده سرگرم کننده بوده و هرگز از انجام آن خسته نخواهید شد .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی سرگرم کننده و هیجانی

وجود انیمیشن های جذاب

تیراندازی حرفه ای

DJ بازدید : 8 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Style Me GFree 3D Dressup 1111111111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در دنیای امروز مد و فشن حرف اول را در جهان می زند ! در بازی Style Me Girl: Free 3D Dressup  شما بایستی مدل های مختلفی را ساخته و سپس آن ها را به یک ستاره تبدیل نمایید . برای اجرا تنها کافی است این بازی را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس با پوشاک ، لوازم جانبی ، لوازم آرایشی و … مدل را سفارشی سازید . مدل مورد نظر را خود را بسازید و سپس به آن نمره دهید .

ویژگی های اصلی:

سفارشی سازی مدل ها با لوازم آرایش

وجود بیش از ۳۰ مد مختلف

بسیار زیبا و هیجانی

DJ بازدید : 4 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Captain Cat v1.0

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Captain Cat از یک خواب طولانی بیدار شده و اکنون گرسنه است . او برای پر کردن شکم خود به ماهی احتیاج دارد . او با یک ظرف منتظر ماهی نیست و یا انتظار ندارد کسی یک ماهی به او هدیه بدهد بلکه او عاشق ماهی های تازه است . خودتان را برای یک سفر هیجانی آماده کنید . قلاب خود را برداشته و در اعماق دریاها و اقیانوس ها ماهی بگیرید و آن ها را تازه تازه بخورید . وجود شخصیت های کارتونی و گرافیکی ، ماهی های عجیب و غریب و جمع آوری سکه های متعدد از قابلیت اصلی این بازی محسوب می شوند . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۷۵ مرحله چالش انگیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود گرافیک کارتونی و هیجانی

جمع آوری سکه های متعدد

وجود شخصیت های کارتونی

گیم پلی چالش انگیز


DJ بازدید : 10 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 bball

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا شما هم از انجام بازی هایی نظیر سنگ مرمر و گوی و میدان لذت می برید ؟ دوست دارید تا یک گیم پلی متفاوت را تجربه کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که حتما BBall را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید . این بازی شامل ۲۵ مرحله چالش انگیز بوده که مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک با کیفیت ، جلوه های صوتی بی نظیر ، مراحل هیجان انگیز و رتبه بندی آنلاین اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از دستگاه های قدیمی تر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود کیفیت بازی

DJ بازدید : 4 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Secret of the Magic Crystals

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در بازی Secret of the Magic Crystals  شما وظیفه مدیریت یک مزرعه پرورش اسب را بر عهده دارید . شما بایستی نژادهای مختلف اسب نظیر اسب بالدار ، اسب شاخدار و اسب های شیطانی را پروش داده و آن ها را رام کنید . توجه داشته باشید که این بازی به صورت کامل از زبان های انگلیسی، آلمانی ، فرانسوی، اسپانیایی پشتیبانی می کند . به اسب های خود آموزش بدهید و ماموریت ها را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ماموریت ها و دستاوردهای متعدد اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

گرافیک فانتزی و بسیار خوب

وجود دستاوردهای مختلف

وجود سحر و جادو در بازی

رام کردن اسب ها

DJ بازدید : 4 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Solitaire MegaPack

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Table Top Racing یک بازی کلاسیک و پرطرفدار برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر به کارت بازی علاقه مند هستید مطمئنا این بازی می تواند شما را شگفت زده کند . توجه داشته باشید که رابط کاربری این بازی فوق العاده شیک و کاربر پسند می باشد . مجموعه ای از بهترین و مشهورترین بازی های کارتی را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . لازم به ذکر است که آیتم های متعددی در این بازی وجود داشته که در صورت نیاز می توانید از آن ها استفاده نمایید . 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن بازی خرس رودخانه

اضافه شدن بازی مونت کارلو

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن بازی Nestor

ارائه با رابط کاربری جدید

DJ بازدید : 4 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Rabbids Big Bang v1.1.0

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

مسیر راه کهکشان راه شیری را فراموش کرده ام ! در بازی Rabbids Big Bang شما وظیفه هدایت یک خرگوش دوست داشتنی را بر عهده دارید . این خرگوش باید در سیاره های مختلف به کاوش بپردازد و اطلاعات مورد نیاز خود را جمع آوری نماید . برای اجرا تنها کافی است به خرگوش ضربه بزنید ، سپس او به سمت سکه هایی که نشانگر راه کهکشان راه شیری هستند ، پرتاب کنید . توجه داشته باشید که بیش از ۱۵۰ ماموریت مختلف در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی ، ژاپنی، چینی ، کره ای، پرتغالی و برزیلی پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

پرتاب خرگوش به کهکشان راه شیری

وجود ۱۵۰ ماموریت فضایی

کاوش در کهکشان ها

گرافیک بسیار عالی

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ۱۵ ماموریت جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

DJ بازدید : 8 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Daredevil Rider FULL

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تنها رانندگان شجاع می توانند این بازی را انجام دهند ! در بازی Daredevil Rider FULL شما بایستی  سوار بر موتور خود شده و سپس مراحل را پشت سر بگذارید . در طول مسیر با موانع متعدد و بی شماری رو به رو خواهید شد که باید از تمامی آن ها عبور کنید . دقت داشته باشید که موانع مختلفی نظیر کامیون ، هواپیما و ماشین در این بازی وجود داشته که نباید با آن ها برخورد کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا در طول مسیر سکه های متعددی را جمع آوری نمایید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجان انگیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

جمع آوری سکه های متعدد

وجود ۸۰ مرحله هیجان انگیز

عبور از موانع بی شمار

رقابت با سایر دوستان

کشف مراحل جدید

DJ بازدید : 6 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

dhoom

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Dhoom:3 The Game شما باید یک موتور را انتخاب نموده و سپس یک رقابت را آغاز کنید . با استفاده از سنسور مجاورت گوشی این امکان را خواهید داشت تا موتور خود را کنترل نمایید . دقت داشته باشید که در هر مرحله امتیازات متعددی به شما داده می شود . سرعت خود را با نیترو زدن افزایش دهید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا موتور مورد نظر خود را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی بسیار هیجانی می باشد .

ویژگی های اصلی:

هیجان بسیار بالای بازی

گیم پلی بسیار عالی

امکان ارتقا موتور ها

DJ بازدید : 5 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Knight-Storm

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Knight Storm داستان ماجراجویی در قرون وسطی که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد ! در این بازی وظیفه شما به عنوان یک شوالیه این است تا دشمنان خود را نابود کرده و به یک جنگجوی افسانه ای تبدیل شوید . لازم به ذکر است که این بازی با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی ارائه شده که مطمئنا شما را خوشحال خواهد کرد . تمام تلاش خود را به کار برده و با تصرف قلمرو دشمنان قعله های خود را ارتقا دهید . دانلود و استفاده از این بازی که دارای گرافیک خارق العاده ای می باشد را به تمامی کاربران اندروید ها پیشنهاد می کنیم .

ویژگی های اصلی :

در دسترس بودن ماموریت های مختلف

پشتیبانی کامل از تبلت ها

وجود سلاح های قدرتمند

ارائه با گرافیک اچ دی

DJ بازدید : 8 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Style Me GFree 3D Dressup 1111111111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در دنیای امروز مد و فشن حرف اول را در جهان می زند ! در بازی Style Me Girl: Free 3D Dressup  شما بایستی مدل های مختلفی را ساخته و سپس آن ها را به یک ستاره تبدیل نمایید . برای اجرا تنها کافی است این بازی را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس با پوشاک ، لوازم جانبی ، لوازم آرایشی و … مدل را سفارشی سازید . مدل مورد نظر را خود را بسازید و سپس به آن نمره دهید .

ویژگی های اصلی:

سفارشی سازی مدل ها با لوازم آرایش

وجود بیش از ۳۰ مد مختلف

بسیار زیبا و هیجانی

DJ بازدید : 5 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Paper Camera

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Paper Camera این امکان را به شما می دهد تا تصاویر خود را به عکس های کارتونی تبدیل نمایید . از این پس مجموعه ای بی نهایت از کاریکاتور و تصاویر کارتونی را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا تصاویر خود را به کمک نئون و طرح های مختلف سفارشی سازید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان سفارشی سازی عکس ، تبدیل عکس ها به کاریکاتور ، رابط کاربری شیک و وجود افکت های نقاشی اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن اشتراک گذاری در تویتر

سازگار با دستگاه های ۷۲۰p

رفع برخی اشکالات جزئی

وضوح عالی تصاویر

DJ بازدید : 4 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

PyroJump

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

از  یک چرخ به سمت چرخ دیگری بروید ! برای نجات شاهزاده خانم کاغذی باید حتما این را انجام دهید . تمامی این ها در بازی Pyro Jump وجود دارند . شما بایستی از هر راهی که می توانید عشق خود را به شاهزاده خانم اثبات کنید . در طول مراحل شعله های آتش را جمع آوری نموده و سپس بدون هیچ گونه خطایی مراحل را پشت سر بگذارید . توجه داشته باشید که این بازی با گرافیک اچ دی عرضه شده است . و در نهایت لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله چالش انگیز و نفسگیر بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

بسیار آسان برای یادگیری

جمع آوری امتیاز و سکه

وجود ۸۰ مرحله هیجانی

ارائه با گرافیک اچ دی

باز کردن سطوح جدید

DJ بازدید : 4 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

MIXTRAX App

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

به کمک نرم افزار MIXTRAX App می توانید موسیقی های خود را با یکدیگر ترکیب کنید . این برنامه به راحتی موزیک های موجود در گوشی را آنالیز نموده و سپس آن ها را دسته بندی می.کند . از این پس شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی ای موزیک های خود را با یکدیگر ترکیب نمایید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل از فرمت های MP3، AAC ، WAV پشتیبانی می کند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود رابط کاربری شیک ، ایجاد خودکار لیست های پخش ، اشتراک گذاری موزیک و ترکیب موسیقی ها با یکدیگر اشاره داشت .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 2,196
  • کدهای اختصاصی