loading...
فقط اندورید
DJ بازدید : 13 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

 Toy-Defense-3-Fantasy

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Toy Defense 3: Fantasy یک بازی دفاعی است که شما را به دنیایی جادویی خواهد برد ؛ جایی که کمانداران و رزمندگان بی باک به نبرد با دشمنان فریبکار پرداخته و سعی در نابودی آنها دارند .
بیش از ۱۵ میلیون طرفدار در سرتاسر دنیا اکنون در حال انجام این بازی جذاب هستند و شما می توانید جزو اولین نفراتی باشید که سومین نسخه ارایه شده از این گیم جذاب را تجربه می کنند . داستان بازی مربوط به قرن ۱۰ میلادی است و شما می بایست همانند ریچارد شیردل به فرماندهی قلمرو تحت کنترل خود پرداخته و با ساختن نیروهایی قدرتمند و البته بهره گیری از جادوهای متفاوت از قلعه خود در برابر هیولاها و مهاجمین مختلف محافظت نمایید .


DJ بازدید : 13 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

SnowJinks

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به برف بازی علاقه مند هستید بدون شک SnowJinks  می تواند شما را شگفت زده کند ! داستان این بازی به این صورت است که جک و جیل قصد دارند تا از محله خود دفاع کنند . قلدرهای خیابانی در صدد آن هستند تا خانه جک را از بین ببرند . اما شما نباید این اجازه را به آن ها بدهید و باید تمامی آن ها را با گلوله های برفی نابود کنید . توجه داشته باشید که در هر مرحله امتیازات متعددی به شما داده می شود . از خانه خود دفاع کرده و دشمنان را با گلوله های برفی از بین ببرید . لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

رفع برخی باگ ها

DJ بازدید : 7 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Gene-Effect

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سیستم عامل اندروید روز به روز در حال گسترش بوده و روزانه بازی های جدیدی را روانه بازار می کند . در این پست قصد داریم یکی از بازی های تولید شده برای دیوایس های اندرویدی با نام Gene Effect را به شما عزیزان معرفی نماییم . با کاوش در فضا ، معادن باستانی قدیمی را کشف نموده و در مورد آن ها تحقیق کنید . هنوز یک راز وجود دارد که زندگی انسان را تهدید می کند . شما بایستی این راز را کشف نموده و ماموریت خود را به بهترین صورت ممکن به پایان برسانید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا کشتی مورد نظر خود را ارتقا دهید . جلوه های موسیقی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای طراحی شده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . همچنین لازم به ذکر است که این بازی با سه سطح دشواری مختلفی ارائه شده است که می توانید مطابق با توانایی خود آن ها را انتخاب کنید .

ویژگی های اصلی:

قابلیت ارتقا و سفارشی سازی کشتی ها

گیم پلی کاملا متفاوت و هیجان انگیز

جلوه های موسیقی کاملا حرفه ای

پشتیبانی از کنترل کننده های PS3

محیط تعاملی با تله های خطرناک

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از کنترل کننده های PS3

پشتیبانی کامل از Moga HID

رفع برخی اشکالات جزئی

DJ بازدید : 6 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Hyper_Havoc

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 آیا برای شرکت در مسابقات فضایی آماده اید ؟

Hyper Havoc یک بازی هیجان انگیز و البته بسیار زیباست که شما را به تونل های نجات جها‌ن ، جایی که در آن نه تنها سرعت بلکه دقت در نابود سازی دشمنان نیز برای پیروزی یه اصل محسوب می شود خواهد برد . فضاپیمایی که در اختیار خود دارید را می توان با گذراندن هر مرحله ارتقا داده و آن را برای مبارزه با دشمنان تان آماده تر سازید . کنترلر بازی به شما این امکان را می دهد تا یا با استفاده از شتابسنج دستگاه اقدام به هدایت فضاپیمای خود نمایید و یا با دکمه های لمسی . آیا فکر می کنید امتیازاتی که به دست آورده اید بالا هستند ، پس آنها را در تابلو امتیازات جهانی ثبت کنید !


DJ بازدید : 7 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Counter-Attack2

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

دوباره زمان نبرد فرا رسیده است ! تانک ها ،‌ برجک ها و کشتی ها لیزری دشمن که تعداد شان هیچ گاه کم نمی شود در حال تلاش برای متوقف ساختن شما هستند اما این شمایید که با بهره گیری از مهارت های خاص خود در کنترل جنگنده های پیشرفته نه تنها می توانید زنده مانده بلکه تعداد بسیار زیادی از نیروهای دشمن را نیز از بین ببرید . این تنها یک بازی زیبا نیست بلکه یک مسابقه چالشی است ؛ نبردی برای زنده ماندن و کشتن !

از قدرت انگشتان خود برای کنترل کردن سوپر جنگنده تان بهره جسته و از انرژی محدودی که در اختیار دارید تا هر مرحله را به پایان برسانید به خوبی استفاده کنید . هسته های اصلی موجود در بازی Counter Attack2 به طور سنگینی تحت حفاظت هستند ، آیا شما آماده نابود سازی آنها هستید ؟

DJ بازدید : 15 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Violence-Air-Raid

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بازی Violence Air Raid بیش از ۲۰ میلیون طرفدار دارد ! داستان این بازی به این صورت است که تعدادی از بیگانگان از یک سیاره دیگر به سیاره زمین چشم دوخته اند . آن ها قصد دارند با قهرمانان خود به کره زمین حمله کنند . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و بهترین و ماهرترین جنگجویان را انتخاب نموده و سپس دشمنان را از بین ببرید . لازم به ذکر است که این بازی فوق العاده سرگرم کننده بوده و هرگز از انجام آن خسته نخواهید شد .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی سرگرم کننده و هیجانی

وجود انیمیشن های جذاب

تیراندازی حرفه ای

DJ بازدید : 8 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Style Me GFree 3D Dressup 1111111111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در دنیای امروز مد و فشن حرف اول را در جهان می زند ! در بازی Style Me Girl: Free 3D Dressup  شما بایستی مدل های مختلفی را ساخته و سپس آن ها را به یک ستاره تبدیل نمایید . برای اجرا تنها کافی است این بازی را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس با پوشاک ، لوازم جانبی ، لوازم آرایشی و … مدل را سفارشی سازید . مدل مورد نظر را خود را بسازید و سپس به آن نمره دهید .

ویژگی های اصلی:

سفارشی سازی مدل ها با لوازم آرایش

وجود بیش از ۳۰ مد مختلف

بسیار زیبا و هیجانی

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 43
  • بازدید کلی : 2,205
  • کدهای اختصاصی