loading...
فقط اندورید
DJ بازدید : 12 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Knight-Storm

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Knight Storm داستان ماجراجویی در قرون وسطی که هرگز آن را فراموش نخواهید کرد ! در این بازی وظیفه شما به عنوان یک شوالیه این است تا دشمنان خود را نابود کرده و به یک جنگجوی افسانه ای تبدیل شوید . لازم به ذکر است که این بازی با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی ارائه شده که مطمئنا شما را خوشحال خواهد کرد . تمام تلاش خود را به کار برده و با تصرف قلمرو دشمنان قعله های خود را ارتقا دهید . دانلود و استفاده از این بازی که دارای گرافیک خارق العاده ای می باشد را به تمامی کاربران اندروید ها پیشنهاد می کنیم .

ویژگی های اصلی :

در دسترس بودن ماموریت های مختلف

پشتیبانی کامل از تبلت ها

وجود سلاح های قدرتمند

ارائه با گرافیک اچ دی

DJ بازدید : 5 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

TowerMadness 2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بیگانگان بازگشته اند و این بار در یک ماموریت جدید قصد دارند گوسفندان شما را بدزدند . اما شما نباید این اجازه را به آن ها بدهید . با استفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید بایستی بیگانگان را نابود کرده و از گوسفندان خود محافظت نمایید . تمامی این ها در بازی TowerMadness 2 وجود دارند .  توجه داشته باشید که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگار می باشد . بیش از ۱۶ دشمن مختلف در این بازی وجود داشته که باید آن ها را نابود کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت چند نفره انجام داده و با دوستان خود رقابت کنید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن سلاح های گوناگون

وجود ۱۶ دشمن در بازی

رقابت با سایر دوستان

DJ بازدید : 8 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

amoebattle

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

بازی Amoebattle  خودآموز ، باورنکردنی و نوآورانه است . توجه داشته باشید که سرنوشت آینده بیولوژیکی ما در دستان شماست . شما بایستی گروه مبارزاتی خود را برای مقابله با عفونتی که روز به روز در حال گسترش است آماده کرده و به جنگ با آن ها بروید . توجه داشته باشید که که این بازی یکی از بهترین بازی های RTS بوده و پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . لازم به ذکر است که دستاوردهای متعددی در این بازی وجود داشته که در هر مرحله باید آن ها را به دست آورید .

ویژگی های اصلی:

نابود کردن ویروس های ویران کننده

جلوگیری از گسترش ویروس

بسیار زیبا و هیجان انگیز

DJ بازدید : 9 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Second_Earth_

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

جنگ فضایی آغاز شده و Second Earth یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های آنلاین برای سیستم عامل اندروید می باشد . شما به عنوان یک فرمانده باید از سیاره خود در برابر دیگران دفاع کنید . بیگانگان قصد دارند تا به سیاره دوست داشتنی شما حمله کنند . اما شما نباید این اجازه را به آن ها بدهید . از مردمان خود دفاع کرده و دشمنان را برای همیشه از بین ببرید . منابع مورد نیاز خود را جمع آوری کرده و سیاره مورد نظر خود را بسازید . پس از تاسیس سیاره قادر خواهید بود تا نیروهای نظامی جدیدی را استخدام کنید  و سپس به سایر سیاره ها حمله کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا با دوستان خود و به صورت گروهی این بازی را انجام دهید . توجه داشته باشید که برای اجرای این بازی به اینترنت احتیاج خواهید داشت . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری نمرات در فیسبوک

جمع آوری منابع برای ساخت سیاره

سازگار با تبلت های اندرویدی

نابود کردن سیاره های دیگر

جمع آوری نیروی نظامی

DJ بازدید : 13 یکشنبه 13 بهمن 1392 نظرات (0)

Cosmo-Battles

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Cosmo Battles یک بازی استراتژیکی و تاکتیکی فضایی است که به تازگی برای اندروید ارایه گردیده است . در این بازی شما نقش کاپیتان یک فضاپیما را بر عهده دارید که می بایست از پس دشمنانی که برای نابودی شما می آیند برآیید . از جمله ویژگی های مهم این بازی می توان در اختیار داشتن خط داستانی بسیار زیبا که در محیط های مختلف انجام می پذیرد اشاره نمود . بهره گیری درست از واحد ها و سلاح هایی که در اختیار دارید در کنار استفاده از استعداد ذاتی تان در نبردهای استراتژیک ضامن پیروزی شما خواهد بود .

سایر ویژگی ها :
- بهره گیری از گرافیک سه بعدی
- ۲۰ ماموریت چالشی مختلف
- یادگیری آسان اما حرفه ای شدن دشوار
- ۶ واحد مختلف نیرو
- و …

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 41
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 126
  • بازدید کلی : 2,288
  • کدهای اختصاصی